Body Clock 3-in-1 Combo+ - elektroterapeutický přístroj s 22 programy TENS, EMS, MASÁŽ

Body Clock 3-in-1 Combo+ je špeciálne simulátor navrhnutý pre domáce použitie dospelými osobami. Je určený na zvládanie a úľavu od bolesti, na stimuláciu a masáž svalov. Zariadenie pracuje na základe…

Celý popis produktu
111,60 € s DPH
Skladom 2 ks

Popis produktu

Zariadenie pracuje na základe pôsobenia miernych elektrických impulzov prechádzajúcich podložkami s elektródami cez kožu do nervov a nižšie položených svalových vlákien. Intenzita elektrických impulzov môže byť nezávisle nastavená vďaka 4 samolepiacim elektródam na jednu alebo viac častí tela, čím Vám vďaka širokej ponuke štandardných programov umožní stimulovať naraz až dve svalové skupiny.

Zariadenie poskytuje užívateľovi tri voliteľné režimy:

Režim TENS

Program TENS sa používa na úľavu od bolesti svalov krku, ramien, chrbta, kĺbov, bedier, rúk, brušných svalov, chodidiel, námahovej bolesti horných a dolných končatín po cvičení a bežných činnostiach.

Režim EMS

Program EMS stimuluje svaly k väčšiemu výkonu a celkovej kondícii svalu.

Režim MASÁŽ

Program MASÁŽ zaisťuje relaxáciu svalov a uvoľnenie napätia.

VLASTNOSTI:

• 10 programov TENS,
  • 9 programov EMS,
  • 3 masážne programy,
  • duálny kanál - ošetruje až dve oblasti s rôznymi nastaveniami pre každú oblasť,
  • prispôsobenie užívateľského režimu,
  • veľký digitálny displej,
  • funkcia časovača,
  • nastavenie pamäte,
  • jednoduché použitie.

Malý: 10,9 x 5,45 x 2,3 cm.

Veľmi ľahký: 76 g.

Komplet obsahuje:

• 4 podložky s elektródami,
  • 2 napájacie káble k podložkám,
  • 3 x AAA batérie,
  • návod na použitie v slovenskom jazyku.

VAROVANIE

• 3-in-1 COMBO+ by nemal byť používaný pacientmi s kardiostimulátorom. Tehotné ženy a pacienti so srdcovým ochorením alebo s epilepsiou by mali použitie vždy konzultovať s ošetrujúcim lekárom!
  • NEPOUŽÍVAJTE pri lekársky NEDIAGNOSTIKOVANEJ bolesti!
  • NEPOUŽÍVAJTE pri vedení vozidla alebo pri obsluhe ťažkej techniky!